Witaj na stronie Polskiego Centrum Opieki

Czynne : Od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16
  Kontakt : 58 669 80 27

Abonament „Teleopiekun”

Teleopiekun to dedykowany Podopiecznemu opiekun telefoniczny, który udziela mu wsparcia psychicznego i organizacyjnego.

W ramach abonamentu „Teleopiekun” wykonywane są następujące usługi:

  • cotygodniowe telefony do Podopiecznego obejmujące swym zakresem:
    • pytania o samopoczucie i zdrowie,
    • diagnozę bieżących potrzeb i w miarę możliwości udzielenie wsparcia w rozwiązaniu zgłoszonych problemów,
    • przypomnienie o przyjmowaniu leków,
    • udzielenie informacji o funkcji i działaniu systemu Teleopieki,
    • przyjmowanie zamówień na realizację dodatkowych, płatnych usług,
    • pomoc – w miarę możliwości – w rejestracji wizyt u lekarza POZ, lekarza specjalisty lub zamówieniu wizyt pielęgniarki czy fizjoterapeuty,
  • telefony z życzeniami z okazji urodzin, imienin Podopiecznego oraz z okazji Świąt,
  • co najmniej raz w roku odwiedziny Podopiecznego w domu (pierwsza wizyta ma miejsce na początku uruchomienia usługi u Podopiecznego), podczas których Teleopiekun:
    • diagnozuje potrzeby,
    • aktualizuje dane zawarte w Karcie Informacyjnej Podopiecznego: informacje o przyjmowanych lekach, o osobach do kontaktu itp.,
    • wykonuje połączenie sprawdzające z Centrum Operacyjno-Alarmowym.
  • opcjonalnie 1 raz w roku spotkanie Teleopiekuna z osobą decyzyjną (zamawiającą usługę).

Teleopiekun będzie posiadał listę potrzebnych informacji i telefonów: dane lekarza POZ, godziny otwarcia oraz telefony do przychodni, aptek oraz kontakt do fachowców: elektryk, hydraulik, itp.